Підприємці хочуть активізувати зелений, еко- та агротуризм на Полтавщині

Як поєднати історію, мистецтво, культуру та підприємницьку діяльність?
Відповідь шукали 14–15 травня учасники практичного семінару “Роль малого та середнього бізнесу в розвитку туристичних дестинацій Полтавської області”.

Даний захід організовано ГО «Рада молодих вчених» в межах ініціативи EU4Business, спрямованої на розвиток малого та середнього бізнесу України, за грантової підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку. Семінар проведено в Полтавському університеті економіки та торгівлі.
Основна мета заходу – максимально мотивувати підприємництво до участі в туристичній індустрії, спрямованій на ефективне використання можливостей зеленого, еко- та агротуризму в Полтавському регіоні.
Серед спікерів заходу:
• Ольга Герасим’юк, куратор проекту “Школи Лохвицького земства”;
• Яніна Барибіна, експерт із розвитку туристичних дестинацій, співзасновник Міжнародного фестивалю “Полтавська галушка”;
• Тимур Халілов, аналітик Групи з фінансування та розвитку малого та середнього бізнесу ЄБРР.
Практична частина семінару присвячувалася досвіду та формуванню навичок розроблення та облаштування туристичних маршрутів, де тренерами були Сергій Підмогильний, координатор розвитку мережі “Зелених шляхів” та Олександр Бурсанов, голова ГО “Туристичне товариство “Карпатські стежки”.
Другого дня разом з експертами зі знакування й маркування туристичних об’єктів було організовано виїзд за маршрутами “Школи Лохвицького земства”: м. Миргород, м. Чорнухи, с. Піски Удайські, де експерти проводили огляд туристичних об’єктів українського модерну та робили висновки щодо можливостей створення та розвитку МСБ на цьому маршруті.
У семінарі взяли участь як представники туристичного бізнесу Полтавщини, так і підприємці з м. Суми: керівники туристичних агенцій, осередків зеленого туризму Сумщини, організатори масових туристичних заходів та представники сувенірної продукції. Під час обговорення було окреслено й перспективу спільних туристичних проектів Сумської та Полтавської областей.
Як зазначив керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Суми Тарас Савченко: “Полтавщина знана своєю культурно-історичною спадщиною, туристичними об’єктами, і представники бізнесу та влади в Сумах нас підтримали, сказали, що є можливість розвитку спільних туристичних продуктів”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *